Versturen

Wij versturen tot 20:30 uur
Op voorraad? Morgen in huis.
Lees de kleine lettertjes

Contact gegevens

072 567 50 55
Ma t/m vr 09:00—18:00
Neem contact met ons op

Klant

Welkom bezoeker
Goedemorgen.
Inloggen | Registreren

Winkelmand
Producten: 0
Totaal: € 0,00

FAQ: Bestelling en levering

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Bij bestellingen op werkdagen vóór 20:30 uur* (ma-vrij) is de levertijd in principe binnen 24 uur. Wij versturen met PostNL welke 95% van haar post op tijd bezorgd (één werkdag). Mocht één of meerdere van de door u bestelde product(en) niet op voorraad zijn, of bestelt u voor het eerst op acceptgiro kan er een langere levertijd optreden. U kunt altijd de huidige voorraad van ieder product zien op de productpagina en in uw winkelmand. Wanneer een product "Niet op voorraad" of "Op voorraad bij de leverancier" is, zal er een langere levertijd optreden. U kunt altijd contact met ons opnemen voor een specifiekere leverdatum, zelfs voordat u de bestelling plaatst.

Bestelling geplaatst op Bezorgdag
Maandag (voor 20:30 uur) Dinsdag
Dinsdag (voor 20:30 uur) Woensdag
Woensdag (voor 20:30 uur) Donderdag
Donderdag (voor 20:30 uur) Vrijdag
Vrijdag (voor 20:30 uur) Zaterdag
Zaterdag Dinsdag
Zondag Dinsdag

 

* Bestellingen van resellers worden tot en met 19:30 verwerkt op dezelfde dag.

Hoe vind ik de juiste inkt voor mijn printer?

Om de juiste inkt, patronen, toebehoren en prijzen voor uw printer te vinden gaat u als volgt te werk: ga met uw browser naar "www.inktweb.nl", kies aan de linkerzijde het merk van uw printer en zoek de modelaanduiding in de lijst die u op het scherm krijgt. Klik op het model dat u zoekt en u krijgt de gehele lijst van cartridges en andere toebehoren voor uw printer, met prijzen en eventuele informatie over de artikelen evenals eventuele handleidingen.

 

Wat als mijn cartridge niet (goed) werkt?

Mocht het voorkomen dat een product niet goed werkt (afdrukkwaliteit niet goed, cartridge niet herkent) kunt u altijd contact met ons opnemen. In 90% van de gevallen kunnen wij het probleem telefonisch of via de email verhelpen. Indien dit niet het geval is kunnen wij het product vervangen.

Zie ook: Inktweb.nl online Helpcentrum.

 

Op welke manieren kan ik betalen?

Betalen kan bij ons via iDeal, PayPal (+3%), Creditcard (+3%), SOFORT banking (+3%), Bancontact / Mister Cash (+3%) of binnen 14 dagen op factuur (Billink). 

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn standaard €3,95 per bestelling in Nederland. De verzendkosten naar België zijn €6,95. Pallets en zwaardere pakketten zoals meerdere dozen papier worden verzonden met DHL, en hier zullen wij een hoger verzendbedrag hanteren afhankelijk van het gewicht.

 

Zijn de prijzen inclusief belastingen?

Alle prijzen op onze website worden standaard inclusief BTW getoond. Het is mogelijk om via uw klantaccount de prijzen naar exclusief BTW te wijzigen.

 

Kan ik mijn product retourneren?

Ja, het is mogelijk om uw product binnen 14 werkdagen ongeopend te retourneren. Het aankoopbedrag zullen wij uiterlijk binnen 14 dagen aan u crediteren. In het geval van een defect of geopend product dient u eerst contact met ons op te nemen.

Wilt u de overeenkomst annuleren? Dan kunt u het modelformulier voor herroeping downloaden.

 

Wachtwoord vergeten?

Als u niet kunt inloggen op uw account die u in het verleden heeft aangemaakt dan doet u het volgende: U gaat naar 'Nieuw wachtwoord aanvragen' en vult uw e-mailadres in. Er wordt nu een nieuw wachtwoord toegestuurd naar het opgegeven email-adres waarmee u kunt inloggen. Mocht dit onverhoeds niet lukken dan kunt u ons het beste even bellen of mailen.

 

Ik vind mijn printer niet terug in de lijst?

Als u uw printer niet terug kunt vinden dan kunt u de zoekfunctie gebruiken en zoeken op de cartridgenummer, de zoekfunctie vindt u linksboven op de website. Het kan natuurlijk ook voorkomen dat uw printer/type helemaal niet op Inktweb.nl voorkomt, in dit geval kunt u ons het beste even bellen of mailen, op deze manier voegen wij uw product toe op de website zodat u deze alsnog kunt bestellen!

 

Waar kan ik terecht met een klacht?

U kunt telefonisch of per e-mail contact opnemen met de klantenservice. Wij zullen uiterlijk binnen 5 werkdagen reageren op uw klacht.

 

Wat zijn compatibele cartridges precies en hoe is de kwaliteit?

Compatibele cartridges zijn nieuwe cartridges maar van een andere merknaam. De inkt in onze cartridges is kwalitatief zeker zo goed als de inkt in de originele cartridges. Doordat wij onze voorraden in grote hoeveelheden inkopen kunnen we voordelige prijzen aan onze klanten doorberekenen en dit doen we dan ook! In sommige compatible cartridges zit zelfs meer inkt dan in originele cartridges waardoor u dus nóg goedkoper uit bent! Lees meer over ons huismerk assortiment hier.

 

Wat als ik niet thuis ben?

PostNL Post bezorgt in de regel 6 dagen per week, van maandag tot en met zaterdag. Mocht u op het tijdstip van aflevering niet thuis zijn dan zal de postbode uw pakket afleveren bij het dichtstbijzijnde PostNL servicepunt. Het pakket blijft daar één week liggen. Na deze termijn zal het pakket worden geretourneerd naar ons.

 

Mijn printers

Koop met zekerheid
Slechts € 6,95 verzendkosten
Op voorraad = Morgen in huis
100% Tevredenheidsgarantie
14 dagen bedenktijd
Scherpe prijzen
Officieel partner Canon & Epson